niedziela, 17 czerwca 2012

co nagle to po diable...

"Nagle nic chyba się nie zdarza co ważne od lat jest w kalendarzach co nagle to po diable, a tyś aniołem jest Wcale ja znaków nie widziałam ale wciąż ich wypatrywałam co nagle to po diable wiedziałam o tym więc wysłałam falą me wołanie S.O.S. w butelce samotności oceanem dryfowało serce taki długi czas by odnaleźć nas, gotowych już na miłość i nie nagle to po diable to by było a tak nie, a tak nie. Nagle nie zbudowano miasta żaden las nagle nie wyrastał co nagle to po diable czyż nie? Tak mówi się Właśnie w ogrodzie dziś odkryłam strasznie ogromne drzewo chyba co nagle to po diable lecz nie, nie w tym rzecz. Przecież nagle za oknami nie wyrosło drzewo tej niezgodny między nami czemu nie widziałam tego jak rośnie cały czas i rozdziela nas burzy wszystko, co zbudowała miłość i nie nagle, bo po diable to by było a tak nie, a tak nie. Czarna pustka miedzy nami nie wyrosła nagle, więc do diabła z przysłowami co nagle to po diable. Rzeczywisty świat ma początek w nas z siłą woli można go na lepsze zmieniać Tylko czemu ja tak późno to pojęłam? i nagle, nagle... i nagle, nagle..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz